tisdag, augusti 01, 2006

Miel Pops och Handskar

Jesper är hemma, jag har fått ny säng och jag har äntligen orkat göra mina longboard handskar klara. Ja, Jesper har kommit hem och han hade varit bäst på att surfa så de var ju kul, fick lite Miel Pops av honom också. Smakade mycket gott. Har även fått min mammas säng, den är 140 cm så nu blir det lite lättare att sova två. Longboard handskarna är klara också, så sjukt coola men kommer nog inte hålla så länge, den dagen den sorgen.

Det är ju EM-fest snart, ganska töntigt namn. Men det är mycket kul som händer. Tänkte lyssna på band på frihamspiren som bland annat I'm from barcelona. Om någon vill hänga med så säg till. Tänkte även göra en klassiker, brukar kalla den "gå runt på stan och prata med massa folk som du aldrig har träffat för att se vad dom säger". Får man också hänga med på om man vill. Tänkte även gå till Heden för att väcka barnet inom mig. Ju mer folk desto roligare så häng med för kattsingen. Aja, de var de. Köp lite Miel Pops och smaska på nu när det är lite regnigt. Ha de spade.

Ps. Det finns en kille som heter Spade i efternamn. Lite kul sådär, roligt var de, ahh kul men kul var de.

1 Comments:

Blogger Andréas said...

otippat att det ska finnas miel pops. låter som en dålig blandskiva.

8:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home