måndag, juli 24, 2006

Bland kartonger och badföreningar


Har ni någonsin besökt Tjuvkils badförening? Detta är ett måste. Inte bara för den fina miljön, utan också för den otroligt stiliga plastuggla som vaktar bryggan. Här har du möjlighet till ombyte, både innan och efter bad, du kan hoppa och stoja som aldrig förr. Om ni har svårt för att hitta dit så ropa på Egon, han fixar allt. Ta tid till att besöka tjuvkils badförening idag, det är vär't!

Jag och min gode vän Erik besökte idag detta paradis. Vi kände att nu var det dags. En sak ni inte ska göra är att fika på cafét i Tjuvkil, sjukt dyrt! Beställde in en liten kaka (15kr) och ett litet glas guavajuice (också 15kr). Med tanke på att vi prutade så vi fick 3 munkar för samma pris som 1 på Gothia Cup så var detta skitdyrt!

Annars så har jag jobbat som jag har gjort de senaste vardagarna. Känns konstigt att det finns vardagar på lovet när allt ska vara som helg. På tal om helg, denna har jag spenderat på Ulvebackegatan, där min flickvänn Andrea bor.

Här ser man hur mitt trevliga vardagsnöje ser ut, det är tur man får betalt.