onsdag, juli 05, 2006

Bad, bad och åter bad

Idag och igår har jag badat. Igår hittade jag och min far ett grymt badställe när vi var ute och åkte båt, ring om ni vill veta var, men jag kommer inte berätta för det är mitt ställe, så skit i att ringa.

Igårkväll var jag hos min kusin som fyllde 26. Han har precis flyttat så jag ägnade kvällen åt att skriva roliga kommentarer på hans flyttlådor. Vi såg även matchen, så otroligt tråkig. Italien har filmat sig till semifinal och Tyskarna är så tråkiga så de borde bli disskade. Argentina mot Frankrike skulle vara en bra final. Aja skit samma.

Idag har jag också badat, och spelat moderatbandy/golf. Golf är ett så otroligt långtråkig spel så jag vet inte vad jag ska säga. Jag tröttnade efter 8 hål (korthål) när folk spelar 18 riktiga hål. Jag vann i alla fall, det är de viktiga.

Idag målade jag och Jesper pilar på våra fötter så vi visste vad som var fram. Det var roligt och hjälpte oss en del när vi gick hem sen, vi gick framåt.

Ha de gött!!!