tisdag, juli 04, 2006

Svettig citytour

Hej hej, hemskt mycket hej. Nu sitter jag här och väntar på att åka ut med båten och bada. Ska bara skriva ner gårdagens händelser lite snabbt.

Igår var jag i göteborg med EA och Jesper. Det var sjukt varmt och svettigt, ganska så mysigt. Hela tanken med trippen till city var att Jesper skulle köpa Mp3, men han är för lat. Så istället så köpte vi massa annat onördigt. Jag köpte en skiva för 19kr på grund av omslaget och 6 vykort på bland annat Backstreet Boys när dom var som bäst :D BSB har aldrig varit bra, ville bara säga det till alla BSB-fans. Senare åkte vi till Linnégatan för att kolla på mastfäste till min surfingbräda, men skit också! De var bara massa moderna saker. Vi köpte därför serietidningar istället, 5 nummer av Larson. EA köpte en för 195 kronor bara för omslaget avr snyggt, hallå eller!?

Det var "the citytour" och nu hade vi bestämt att vi skulle till marstrand, vilket är kanon för mig som bor i marstrand. Linda, carro, johanna och erik var också med så det var kul vi bada och lekte. Sedan skulle vi köpa glass så vi gick till kiosken, där träffade vi marstrands prinsessa Charlotte som jobbade i kiosken. Jag köpte en glass av henne för 24 kronor, 3 kulor. Mums vad gott de va!
Det var den dagen sedan gick jag, EA, jesper och leif runt och gjorde ingenting i stort sett, det var lustfyllt :D

Ska åka ut nu, Pusshej!

Sanningen om Harry Potter