torsdag, juni 22, 2006

Brädgosse


Denna lilla fina bild kommer från min egen kreativa hjärna

Hej allihopa! Solen skiner och livet leker förutom att jag inte kunde sova. Det bygger hus bredvid vårat och borrar som FAN! Men, men vem behöver skönhetsömn när man redan är vacker. Ähh skämt åt sidan, bara en liten ploj.

Okej idag ska jag till landet men väntar på min kusin som ska med. Vi ska ta båten upp för det är strålande väder, hoppas det är lika fint imorgon (midsommar för den som inte vet). Som sagt i tidigare inlägg så ska jag fira midsommar först på landet och sen på Dyrön med ett gäng kompisar, kommer bli ganska så nice!

Vill bara säga det att longboard är väldigt kul för den som inte upptäckt det. För den som inte vet vad det är säger jag, fuckineun! Jag är själv en "brädgosse" som jag kallar det för man "brädar", INTE skaetar! Aja det var de, om nån vill ta sig en titt finns ju alltid: http://www.longboard.se/ en bra sida för den som gillar fart och fläckt, aj det lät lite bögigt :D

Men ta er en titt för det är värt de. Pusshej