lördag, juli 01, 2006

Då var det dags igen

Ja det var ett tag sedan jag skrev här men, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Det har blivit en ny månad, det är nu juli för den som inte visste de. Och snart ska jag börja arbeta, jävligt kul, NOT! En liten ploj bara, ignorera.

Men det är sant jag ska börja arbeta och det suger men man får ju pengar och det är ju trevligt, ska köpa en digitalkamera för den som bryr sig. Ska jobba på lager, mumma vad kul.

Vad har hänt på den senaste tiden? Jo jag har badat och umgåtts med vänner. Var och spelade lite "sällskapsspel" hos Linda i förrgår, det var mycket trevligt och brunnen fick sin lillasyster att steka korv till alla :D systern är 11 för kattsingen, mycket duktig tös. Har också varit och spelat lite fotboll med "the gang" och ska försöka få till en fotboll/bad resa imorgon också.

Om ni någonsin vill köpa gädda och pråm med stubbe så finns det en mycket bra kiosk i Marstrand. Kostar 68kronor, men det är mycket delikat. Bara ett tips.

Jag hoppas kunna laga vindsurfingbrädan och surfa lite, men jag behöver ett nytt mastfäste. Vart köper man sånt? Får leta för de är värt de, så jäkla kul. Ska kanske måla den lite fräckt också? Hmm? Bra idé av mig, smart!

Okej men jag orkar inte skriva mer, och det har ju inte hänt så mycket mer imorgon blir nog en jobbig dag och jag hoppas den blir lustfylld, usch vilket töntigt ord, "lustfylld". hahaha! fy vad fult. Aja skriver snart igen. Ha de lustfyllt!

Puss på er alla knubbsälar ute i vårat avlånga land.