torsdag, juni 22, 2006

Lönecheck, mumma!

Idag var sista dagen på mitt tillfälliga jobb som assistent hos min far och jag har tjänat hela 1700kr på 3 dagar. Det är kanon! Idag har vi åkt runt en jävla massa och pratat med olika gubbar/tanter.

Vi var på hotell Sjögården i Ellös som min fader äger med sin kompis (Bengt). Här var vi och pratade bara, hur kul som helst, nääh! Det ska tilläggas att jag har praoat på hotellet i 1 vecka med Jesper "Blondie" och Hannes "Lång" i 8:an, det var sjukt kul för vi spela tv-spel, bada i poolen och fick bo där hela tiden. Vi arbetade också en del faktiskt.

Tillbaks till nutid och jobbet. Vi var också lite i Göteborg men det orkar jag inte berätta om. Annars har det inte hänt så mycket kul. Min kusin kommer hit imorgon och jag ska träna skiten ur honom :D paddla, fotboll, segla och massa annat kul. Ska till vårat sommarställe (landet) imorgon också, ligger på tjörn. Sedan är det middsommar som ska firas hos Gillis på Dyrön men det får jag krafsa ner nån annan gång. Har ingen dator med till landet och kan därför inte skriva, men, men. Jag är strax tillbaka, åter till studion. Pöss för kattsingen!

PS. När vi var på sjögården så satt jag och skissade lite, det blev en hand som stod i blod (vet inte varför), nu har jag i alla fall gjort denna hand på datorn och hoppas det ska smaka.