tisdag, juni 20, 2006

Asså dy vad Excel

Tjenare det var inte igår, ähh skämt åt sidan.Idag har jag jobbat med min far, som hans assistent. Det var kul, kul var det, ähh men det var roligt, jälit kul.Började med att vi skulle åka på bolagsstämma med ABK (ett företag). Vi åkte till en restaurang för att äta lunch och prata "bolagssnack". Det var jag, min pappa, Frank och farbro Pelle: en kompis fader. Vi åt och de skrev på några papper, mycket lärorikt och intressant, NOT! ähh nu skämta jag igen, skämt åt sidan.

Sen när vi hade ätit så skulle vi byta däck på våran bil. Det var mycket mer lärorikt än bolagsstämman, jag ska byta däck när jag blir stor, gött! efter däckbytet åkte vi till min faders kontor där jag hjälpte honom med massa pappersarbete, som är skittråkigt. Jag skule t.ex. skriva ner leveranskostnader för ca 100 olika företag i ett excel arbete. Kul, mycket kul. Detta tog ungefär 30 pissepauser, inte värt. Sedan kopierade jag lite och sånt skit, dagen på kontoret tog slut. Vi skulle hem, MEN!

Nu skulle vi åka och kolla på Bilia (smygreklam) där vi ska köpa våran nya bil, de kallart den s80 och jag kallart den Volvo (vi rullar på latin för den lite dummare). Vi bestämde lite vad vi vill ha, jag MÅSTE ha Mp3! Äh det var det, sedan körde jag hem med min farfars gamla, sletna 240 (också volvo). Så nu sitter jag här och väntar ut dagen. Puss på er alla snebenta