måndag, juni 19, 2006

Kanot-Reidar

Klockan börjar närma sig halv 1 och mina ögonlock drar sig sakta men säkert neråt. Detta är dag ett på min blogg, och detta beror på att min otroligt trevliga kompis EA (inte bög) hade en sån här liten sida och då tänkte jag; Varför inte? Jag skaffade en och nu sitter jag här i min ensamhet och skriver.


Okej, en kort sammanfattning på vad jag har gjort idag.Vaknade med guld i mun och gick ner och åt lite frukost, smakade helt okej. Sedan skulle jag handla picknick-mat eftersom jag och min flickvän skulle ut och "picknicka". Vi skulle paddla kajak till en ö, men dit kommer vi sen. Jag gick då sakta men säkert till affärn och vad ser jag då? vad ser jag då? Svenska jävla jordgubbar kostar 45 Kronor!!! Jag köpte dem ändå eftersom jag är en finsmakare och måste ha de godaste, jag köpte även rostbiff och potatissallad med de verse tillbehör.

Picknickkorgen var färdig och min flickvän Andrea (även kallad Didrick) kom hem till mig. Vi gick bort till "Kanot-Reidar" för att låna två kajaker, jag får låna gratis :D Vi åkte till en ö åt våran picknick och sen åkte vi hem igen, ganska logiskt kanske. Efter detta har jag inte gjort så mycket förutom att varit med Andrea, som ska till Irland imorgon :( men, men det var allt, det kommer väll mer nån gång PussHej!!!