tisdag, oktober 10, 2006

Söker: finskor med glid

Idag var näst sista gången på steg 1 i buggen. Ska fortsätta på steg 2 för det är grymt roligt. Läraren säger att de enda som saknas är riktiga fin skor, så ska försöka fixa de. Annars har det inte hänt mycket. Fysik-prov imorgon så ska lägga mig snart, man är liksom smartare när man är pigg, konstigt eller hur? jesper fyller år imorgon också och jag ska dit på lite kalas eller vad man kallar de. Har gjort en fin present också, tycker jag i alla fall. Får se hur de blir. Den 23 oktober ska jag och Erik ragga nya ettor på Ytterbyskolan. Hoppas det finns många pluggisar som vill läsa natur. Det var allt för nu, nu kan ni njuta av Blues Brothers och en verklig kung Ray Charles.


1 Comments:

Blogger Andréas said...

jag har också gjort en fet present till jesper. du kan ju se hur den nästan ser ut på min blogg. ville inte avslöja för mycket så att överraskningen är förstörd. hoppas att han blir glad och munter.

12:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home