söndag, oktober 01, 2006

Gamers är vi allihopa

Det var fest i fredags borta i kodeland. Mycket roligt folk som var där och det var en lyckad tillställning. I går så var de gamerskväll hemma hos victor, det var också en lyckad kväll får jag säga. En blandning mellan bluffpoker, tv-spel, kvarteret skatan och en jävla massa skratt. idag vet jag inte vad som ska göras, kanske springa lite, eller inte? får tänka på det. Kvarteret skatan börjar tappa greppet nu, det verkar bli tråkigare och tråkigare för varje program, vad händer? Men vändningen kan komma. Har spelat första matchen för säsongen nu i innebandyn, och den får mycket väl godkänt. Vi förlorade med 5-4 mot Älvstranden men det är ett av göteborgs bästa lag och vi kommer nog slåss om seriesegern i år. Så för att vara första matchen med nya nittior så var de bra jobbat. Nu ska jag ta mig en titt på hur de går till att skapa ett korplag i Kungälv. Pusshej

2 Comments:

Blogger Andréas said...

måste bara säga att dina konstverk blir bättre och bättre för var dag som går.

11:01 em  
Blogger Andréas said...

det gick suvve-ränt med chippningen förresten. fick lämnat in det och kommer få det ganska snabbt igen dårå. du får ge mig en kurs i hur man bränner spelen på bästa sätt också. sen kan vi lana!

8:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home