torsdag, september 28, 2006

Burkläsk med hummersmak

Färgerna blir skitkonstiga ju, säg whot!

Det är kväll, har tränat och imorgon är första träningsmatchen. Denna utspelar sig i Lundbystrand klockan 19.00 mot Älvstranden. Kom och kolla om ni vill, alltid kul med publik. Har inte skrivit på ett tag men det är som sagt för att de är skola, men ska försöka skriva mer så slipper jag skriva mycket nu, Smart! tänker du.

Imorgon är det dags för lite havsforskning med klassen, Glenna ska ta med oss ut till havet och så ska vi leta liv, hur kul som helst. En krabba eller hummer är ju aldrig fel. Har haft diverse prov denna veckan (måste ta med sånt eftersom jag går Natur). både matte och kemi, gick hyffsat bra i båda tror jag men klassen planerar på att stoppa kemiläraren i en säck och lägga på fawas kontor. Men det finns lektion och de finns fritid.

Gjorde en rolig bild i Multimedia, tycker jag då. En liten gubbe med en båthatt som klipper sig i tungan, vet inte varför men lite kul blev de. Imorgon har jag namnsdag, brukar inte fira sånt men man får gärna ge mig presenter. Jag önskar mig en burk-läsk för 5kronor och öl. Jaha, det var de får hoppas att vi vinner imorgon och hittar en fet hummer också.