tisdag, oktober 03, 2006

Boxning, en sport för kaerar!

Jag har träningsverk efter boxningen på gympan igår. Det sög gott i både armar och axlar. Men det var också jobbigt för vaderna att hoppa hopprep och studsa runt, så nu har jag lite ont överallt. Och hör på fan, Erik fick sig en redig fläskläpp också! Boxning är en sport för kaerar som gillar att banka på andra kaerar, så enkelt är de. Inget för mig!

Idag har jag sett min första frölunda match för säsongen och dem förlora med 1-2, i och för sig mot Timrå som leder men vad fan jag vill se mycket mål när jag ser på hockey. Det var riktigt otäckt med Timråspelaren som skadade sig, tur att jag slutade tidigt :) Haha en smiley, va coolt. :) Oj, se på fan där kom en till. Att jag svär så mycket är en intern grej mellan mig och Erik "Läppen" Johansson, jag är trevlig egentligen :) En till!

Nu har jag inget mer roligt att skriva men hoppas jag träffar någon eller något imorgon som kan liva upp min dag. Poljubac!