tisdag, september 19, 2006

Hata Landskrona

Idag har jag bestämt mig för att jag ska hata allt och alla som kommer från landskrona (nästan). Anledningen till detta är att Sverigedemokraterna fick 22,3 % av rösterna i kommunvalet i landskrona. Andra ställen med mycket Sverigedemokrater är Helsingborg, Trelleborg och Karlskrona, akta er för dessa städer. Andra dåliga saker som har hänt i Sverige är att IFK förlorade möt ÖIS, inte för att jag bryr mig så mycket om fotboll men ÖIS måste vara sveriges sämsta fotbollslag just nu. Annan tråkig sak är att Carola säljer porslin, och vem vill köpa de? Jag bara undrar. Victoria Beckham är världens "sexigaste" mamma, men hon är bara äckligt smal, så det är inte mycket positivt idag. Jag är frisk och glad men de står de inget i tidningarna om så jag säger det själv. Pusshej

1 Comments:

Blogger Andréas said...

mölndal hade en runt 6%, ganska stabilt det också. men om ÖIS är världens sämsta lag och IFK förlorade mot dom... borde inte det göra IFK till ett lag som inte ens finns?

8:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home