söndag, september 10, 2006

Kräftor och lek

Denna helgen har varit en helg fylld med skratt och fest. Började på Fredag då jag och jesper skulle ta oss hem till Marie för att ha lite kul med kode-tjejerna. Marie bor ute i skogen så "the girls" fick hämta oss på moppar. Det var en rolig fest även fasst vi inte var så många (erik kom också). Sophie fyllde år också så grattis till henne. Nästa morgon gick vi till kungälv tog ungefär 1 timme, men med tanke på kalorierna så var de bra, haha ha ha,ha,ha,ha... ha. Ähh de var kul.

Så det var fest 1 och sen på lördagen så skulle vi till Punken för att ha klassfest, en klassisk svensk kräftskiva. Det var kul och jag stank kräfta hela kvällen och sur grädde, för att Charlotte "Busfröet" Ahlberg tryckte upp en tallrik med grädde i ansiktet på mig. Men höjdpunkten var när alex körde sin robotdans, en sann mästare. Hoppas kunna fixa en film på det. Det var en lyckad kväll med mycket fest och lek. Vill tacka Schulutt, Lunkentuss och Punken för att de fixade så fint.

Har varit på Lager ettafemmasjua idag och köpt två par jinns. Jag har även laddat Mp3-an med Blues Brothers så nu ska jag njuta.

Poljubac på er alla barmhärtiga samariter