måndag, september 04, 2006

80-talet var för bra för att missa

Jag är frisk om någon bryr sig men har inget att skriva om egentligen. Sitter och lyssnar på 80-tals musik, trevlig tid men föddes tyvärr lite för sent. I helgen var de lugnt min mamma fyllde år, köpte en matberedare. Jesper och jag var på Wing Chun introduktion i lördags, jesper ska bli nya karate-kid. Hade filmkväll också, både här och där, och mer galen helg är inte svårt att hitta. Nästa helg kommer nog bli sjukt kul för det är klassfest med våran klass, vilket är poängen med klassfester. Kräftskiva till och med, en stor fet hummer skulle sitta fint. Men tanken med kalaset är att klassen ska lära känna varandra bättre eller nått sånt. Det kommer därför vara en del "aktiviteter", ett ord som inger skräck. Alla goa 80-tals hits börjar ta slut så jag tänkte åka och träna lite innebandy nu. Ha de mys så får jag vara roligare någon annan dag.