onsdag, augusti 23, 2006

Otros lado trasero - början

Offside var sjukt rolig precis som jag trodde. Om du inte har sett den så gör de för de är värt de. "fucking skates!" säger jag bara. Idag började skolan också, ganska så lattjo. fick massa papper som alltid. Vi ska ha lära-känna-dag imorgon med de nya ettorna, kan nog leda till några glada skratt. Efter skolan så åkte jag in till stan och köpte ett ps2 eftersom mitt var trasigt. Hittade de ultimata spelet "GAUNTLET" som jag har till nintendo 64., för bara 80 släng. Har nog lagt ner ca 500 timmar på detta spel i början av högstadiet. Jag och Jesper, tillsammans var vi oslagbara. Har kommit på en rolig filmidé som jag nån gång ska göra. Filmen kommer heta "otros lado trasero" och utspelar sig på en hårig mansstjärt, mer kan jag inte säga. Det var de, skolan är igång jag har lite roligt att göra hemma, hoppas bara att ettorna inte är blyga små rädda töntar imorgon på lära-känna-dagen. Poljubac på er alla, poljubac

Här är en grym film gjord av en kille som heter Jelle van Dun.