måndag, augusti 21, 2006

Täppt i nätan

Har inte skrivit på ett tag eftersom jag har varit ute och seglat. Jag orkar inte skriva om resan men tänkte att om jag får tråkigt någon dag ska jag sitta och redigera ihop något med alla filmsnuttar och kort som tagits. Har ändrat lite på bloggen för jag har varit sjuk och kände för de. Finns inte så mycket att göra när man är sjuk. Ska för hoppningsvis se på bio imorgon, den nya filmen, Offside. Verkar skitbra eftersom de är en så kallad "smala sussie" film, och smala sussie är rolig. Imorgon ska jag förhoppningsvis hämta en tv hos mina kusiner som jag ska ha i mitt rum, behöver ett nytt tv-spel också eftersom mitt har varit trasigt i ungefär ett år. Idag är de premiär för "My name is Earl" denna enda roliga serien på tv3. Vi får se hur de går med bio, tv-apparater och tv-spel.