onsdag, augusti 16, 2006

staden på dagen

Va inne i stan med min far och Jesper för att köpa regnställ, vilket jag gjorde. Efter satte vi oss på avenyn för att äta lunch. Då hörde jag den gnälligaste jävla sura tant jag någonsin hört. Hon blev arg för att servitrisen frågade: Har du de bra? Hon började gnälla på servitrisen för att hon var artig, hur störd som helst. Hon gnällde också på för dyrt vin och massa saker. Hon kanske hette citron i mellannamn. Ett annat uppdrag var också att köpa lite roliga serietidningar, så vi drog till seriehörnan. Köpte 5 larson för att slå på stort, så nu är jag glad. Så sjukt go humor i larson. De var allt vi behövde så vi åkte hem.

Jag fick min belöning för affischerna idag. Jag fick välja en t-shirt som de skickade hem till mig och nu sitter jag här och myser i min fina belöning. Så här ser den ut,svart med ett grönt märke, ganska så nice :)