söndag, augusti 13, 2006

Monopol och Looptroop

Monopoldagen. Det var igår. Regnet öste ner och Jag, EA och Erik satte oss för att spela lite hederligt monopol. det tog ca 3 timmar innan jag kunde ta hem segern efter en lång och hård slutstrid med EA. Erik var ute ur spelet för längesen. Vi spelade lite nintendo också där Erik utklassade oss totalt, men det var ju hans spel. När vi skulle hem så bestämde jag och EA oss för att packa in våra långa brädor i soppåsar och åka så hem, det blev så jäla tufft, men fick packa upp den idag för de luktade lite mögel.

Jag åkte då till Jesper där hans lillebror Jonas hade konfirmation, fick träfa alla 08-släktingar. Stannade inte länge för vi skulle in till Lopptroop konserten. Det var jag, jesper och hanna kusin. Plus ALLA andra. Looptroop var grymma och det regnade inte, så mycket. Såg konserten, gick till McDonalds och åkte hem. end of the day.